Post by hotflilaglaly on Feb 20, 2022 1:57:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Girls - Princess Salon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Girls - Princess Salon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Royal Girls - Princess Salon 2022 version ▞▞▞
Det här spelet fungerar inte ens😡 jag slösade bara bort min dater😠 Jag önskar att jag kunde ge det noll stjärnor, snälla fixa det här😤 Jag fick inte ens chansen att spela det 😟
Det här är ett bra spel. Men det finns ett problem, det är när du är klar med sminkningen, när du ska till ett annat ställe, lämnar det spelet. Vänligen fixa det här problemet. Men förutom det är det ett bra spel 😀😍😘
Jag gillar det här spelet men det här spelet har allt i lås
Royal Girls - Princess Salon নৈমিত্তিক snu
Jag gillar det bara 3 %
Jag älskar det här, jag har letat efter det så länge
Det jag gillar med det här är att om du vill öppna så tittar du bara på en video. Och det jag inte gillar är att prinsens kläder inte är snygga. Men det är verkligen ett trevligt spel.
Det är ett väldigt fantastiskt spel och vi har så många klänningar för prinsessor och prins.
Mycket trevligt spel jag gillar det här spelet
Det här spelet är väldigt enkelt men det här spelet är väldigt trevligt
Det här var tråkigt
Jag älskar det här spelet väldigt mycket men det står att jag måste betala men även om det är väldigt roligt
Jag har inte laddat ner ännu men från andras kommentarer och grafik, bilder och display tror jag att jag också kommer att gilla det här spelet eftersom det är relaterat till royal och jag ska installera det i min mobil kommer det att bli ett bra spel för mig😊😉 🙂☺️ JAG KOMMER ATT ÄLSKA DET!! 😊
Mycket bra spel. Jag älskar det. Jag är verkligen väldigt glad över att hitta spelet. Jag är inte irriterad alls! Femstjärnigt från mig 5-5-5-5-5👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍. Tack...❤💛❤💛
Den laddar för alltid
Royal Girls - Princess Salon Santai djah
Det är mycket dåligt spel eftersom det bara har en prinsessasalong och klä upp och klicka på bilder
Det är fantastiskt
Royal Girls - Princess Salon கேஷுவல் svqb
Jag är säker på att den är bra 💕💓💞💓💗💕
Royal Girls - Princess Salon Casual lhn
Wow superspel Jag älskar salongspel Men jag älskar Royal Princess salongspel Fantastiskt spel
Jag älskar verkligen det här spelet. Det är ett rekreationsspel.
Det här spelet är bra men lite konkurrens kan du lägga till😊🤔
Det är. Bra men okej, jag tror att det här spelet bara måste nivå och flicka så många. 4. Tjej är. Och. Jag tror att nivån är upp till 100 nivå. 🙂🙂 Jag tar bort det här spelet tills 😏😏😏😣
Nej jag har ett problem vi måste titta på lägger till det gillar jag inte kan du ta bort tilläggen😭
2 bra spel
Traffic Rider แข่งรถ pvch
Varför belöningsvideo är inte tillgänglig ..!! 🤬🤬🤬
Detta är vackert
Trevligt spel så att barn ska kunna mode 💇💇
Trevligt men det behöver fler nivåer
det här fantastiska spelet behöver lite förbättring
Spelet är intressant 🤔😀
Det var en stor upplevelse
det är ett väldigt fantastiskt spel och vi kan klä upp både män och kvinnor och klänningen till prinsessan och prinsen var fantastisk jag älskar det här spelet väldigt mycket tack för att du gjorde det här spelet till dess underbara 😍😍😍😍😍😍😍
Jag har inte spelat det här spelet än men...jag tycker att det är en jobbig kvinna och mitt drömjobb är att vara modedesigner och jag kommer spela det här spelet när jag inte gillar det eller gillar det. Och tack för att du läser min aswome kommentar.
Jag gillar och älskar det här spelet jag lärde mig att vara fashionista
Egentligen vill jag bara vara med i spelet för jag gillar det så mycket
Bra spel men det finns bara 4 tjejer inte 19
Det finns inget annat sätt jag kan visa min besvikelse snarare än en enda stjärna, än så länge är din app en av de dumma appar jag någonsin har använt. Tack dock!
Det här spelet är skräp, inte ens grafiken är bra
Jag älskar det här spelet När jag blir uttråkad spelar jag kunglig prinsessa. Klänningarna smink och allt är så roligt också utan wifi. Tack
Jag gillar inte det här spelet eftersom det tar mycket tid att ladda ner
Ughhhh.... Så många annonser, ladda inte ner det här spelet så tråkigt...😒😒😒
Jag älskar prinsessspel så bra som varje gång jag laddar ner det, det är så bra